Oferta

Zapraszam do zapoznania się z informacjami na temat oferowanych przeze mnie szkoleń i doradztwa (w tym badania testami psychologicznymi). Jakość oraz umiejętność dopasowania mojej oferty do Waszych potrzeb oraz oczekiwań poparta jest wieloletnim doświadczeniem trenerskim oraz wynikiem współpracy z wieloma instytucjami, organizacjami i firmami.

Co proponuję, z czego szkolę i doradzam

– Budowa programu ZZL – Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej odpowiedzialnej za wdrożenie standardów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej i innych organizacjach sektora publicznego i prywatnego. Oprócz umiejętności diagnozowania procesów ZZL uczestnicy zdobędą wiedzę na temat sposobów regulacji obszarów HR ze szczegółowym omówieniem pod względem teoretycznym oraz przede wszystkim względem praktycznym poszczególnych tematów składających się na ZZL. Ponadto przedstawione zostaną szczegółowe wytyczne i przykłady stanowiące podstawę do budowy programu ZZL.

– Opisy stanowisk pracy – Szkolenie przeznaczone dla osób z działów personalnych oraz wszystkich innych pracowników sporządzających opisy stanowisk lub odpowiadających za ich sporządzenie. Oprócz omówienia metodologii sporządzania opisów stanowisk obowiązujących w służbie cywilnej poruszony zostaje aspekt tworzenia odrębnego arkusza opisu stanowiska dostosowanego dla innych grup pracowników np. sadów czy administracji samorządowej oraz biznesu. Omówione zostaje znaczenie wykorzystania opisów stanowisk w kontekście innych narzędzi ZZL. Dodatkowo  poruszone zostają kwestie wartościowania pracy.

– Wartościowanie stanowisk pracy – Szkolenie przeznaczone dla osób z działów personalnych oraz wszystkich innych pracowników dokonujących wartościowania stanowisk lub pragnących mieć wiedzę w tym zakresie – zarówno w służbie cywilnej, w administracji samorządowej oraz w szeroko rozumianym biznesie. Oprócz omówienia metodologii wartościowania  stanowisk w służbie cywilnej i nie tylko poruszony zostanie aspekt analizy, znaczenia i wykorzystania wartościowania w kontekście innych narzędzi ZZL. Dodatkowo  poruszone zostaną kwestie opisu stanowiska pracy.

– Oceny okresowe – Szkolenie przeznaczone dla osób z działów personalnych oraz osób dokonujących oceny okresowej w służbie cywilnej i w innych jednostkach administracji oraz w sektorze prywatnym. Oprócz omówienia sytemu ocen okresowych poruszone zostanie zastosowanie technik oceny w kontekście innych narzędzi ZZL. Ponadto część szkolenia poświęcona zostanie na szkolenie umiejętności przeprowadzania rozmowy oceniającej dotyczącej zarówno oceny okresowej jak i pierwszej oceny na przykładzie służbie cywilnej i nie tylko.

– Szkolenia (zarządzanie szkoleniami) – Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się organizacją szkoleń, tworzeniem planów szkoleniowych, badaniem potrzeb szkoleniowych oraz sprawdzaniem efektywności szkoleń w organizacji, a także dla menadżerów tworzących ścieżki kariery dla swoich pracowników. Każdy z obszarów zarządzania szkoleniami jest szczegółowo omawiany łącznie z budową i  wykorzystaniem stosownych narzędzi w ww. zakresie.

– Rekrutacja i selekcja – celem szkolenia jest usystematyzowanie i wzbogacenie wiedzy w zakresie kreowania polityki naboru oraz tworzenia i wdrażania nowoczesnych narzędzi wykorzystywanych podczas rekrutacji i selekcji, a także nabycie umiejętności tworzenia i wykorzystywania profili kompetencyjnych jako alternatywy służącej do oceny kompetencji dla poszczególnych grup stanowisk. Dodatkowo omówione zostanie miejsce naboru w ramach systemu zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji ze szczególnym uwzględnieniem programu ZZL obowiązującego w danej organizacji.

– Etyka i strategia antykorupcyjna  – celem szkolenia jest omówienie zasad związanych szeroko rozumianą etyką zawodową począwszy od uwarunkowań i podstaw psychologicznych a kończąc na strategii antykorupcyjnej i antymobbingowej w organizacjach.

– Zarządzanie zmianą – celem szkolenia jest omówienie pojęcia zmiany w organizacji: procesów, etapów i przebiegu każdej zmiany oraz nabycie umiejętności radzenia sobie ze zmianą w kontekście wdrażania priorytetów strategicznych zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej i innych jednostkach administracji publicznej a także w sektorze prywatnym.

– Zarządzanie kompetencjami – celem szkolenia jest przedstawienie systemu zarządzania opartego o kompetencje uwzględniając budowę, definicję, skalę oraz podstawowe narzędzia związane z pomiarem kompetencji. Przedstawione zostaje także zjawisko oceny kompetencji i dostosowania systemu zarządzania kompetencjami do potrzeb administracji (przedstawiając gotowe narzędzia do wdrożenia) a także dla szeroko rozumianego biznesu.

– Komunikacja – celem szkolenia jest przedstawienie standardów profesjonalnej komunikacji wewnętrznej opartej o nowoczesne rozwiązania oraz nabycie praktycznych umiejętności z zakresu komunikacji wykorzystywanych w zespołach zadaniowych podczas realizacji złożonych projektów ZZL.

– Techniki obsługi klienta – celem szkolenia jest przedstawienie standardów obsługi klienta oraz uświadomienie podejścia pro klienckiego oraz  nabycie praktycznych umiejętności z zakresu komunikacji a także budowa i przedstawienie narzędzi wykorzystywanych podczas oceny jakości i sposobów obsługi klienta w administracji publicznej i w organizacjach komercyjnych.

– Budowanie zespołów – celem szkolenia jest przedstawienie zasad budowy zespołów zadaniowych w oparciu o system zarządzania przez cele z uwzględnieniem poszczególnych ról w zespole, podziału zadań i weryfikacji efektów prac poszczególnych zespołów zadaniowych w organizacji. Dodatkowo szczegółowo zostaje omówiona rola i system wyboru kierownika projektu w organizacji publicznej i biznesowej.

– Szkolenie dla sekretarek – celem szkolenia jest przedstawienie standardów pracy profesjonalnej sekretarki w organizacji, nabycie praktycznych umiejętności z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej i szczegółowe przeanalizowanie i wszelkich aspektów pracy w sekretariacie z uwzględnieniem gotowych rozwiązań do wdrożenia.

– Asertywność, rozwiązywanie konfliktów – celem szkolenia jest nabycie umiejętności efektywnego wykorzystywania i zdiagnozowania własnego potencjału zawodowego swoich mocnych stron oraz usystematyzowanie wiedzy z zakresu pojęcia konfliktu w grupie i umiejętnemu przeciwdziałaniu sytuacjom konfliktowym eliminując potencjalne źródła konfliktu.

– Zarządzanie czasem i stresem – celem szkolenia jest nabycie umiejętności profesjonalnego zarządzania czasem w miejscu pracy z uwzględnieniem najnowszych technik oraz nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem poprzez uświadomienie czym jest stres, zdiagnozowanie źródła stresu, opanowania technik relaksacji i zasad przeciwdziałania syndromowi wypalenia zawodowego.

– Gry strategiczne dla wyższej kadry menadżerskiej – autorskie gry strategiczne przygotowanego w ramach pakietu ukierunkowanego na rozwijanie umiejętności menadżerskich, przywódczych, team buildingowych, kreatywnych. Istnieje również zamówienia dedykowanej gry startegicznej posiadającej indywidualne cechy wymagane przez konkretną, zamawiającą organizację.

Prócz tego szkolenia z zakresu:

– Polityka antymobbingowa

– Konflikt interesów i antykorupcja

– Przeciwdziałanie mobbingowi

– Wypalenie zawodowe

– Zarządzanie talentami

– Zarządzanie różnicami pokoleniowymi w jednym środowisku pracy

– Przywództwo

Każdy z ww. tematów dopasowywany jest do potrzeb klienta, możliwe jest łączenie różnych obszarów wiedzy oraz uzupełnianie nowymi elementami niezbędnymi dla rozwoju danej organizacji.
Możliwe jest również zamówienie zupełnie nowego tematu z zakresu HR i psychologii organizacji pracy przy uwzględnieniu odpowiednio wczesnego poinformowaniu o zainteresowaniu konkretnym typem wiedzy.

Wykonanie strony AAOO.pl - strony internetowe - https://www.aaoo.pl